1. خانه
  2. /
  3. بیوگرافی افراد موفق
  4. /
  5. بیوگرافی کوین ترودو افشاگر...

بیوگرافی کوین ترودو افشاگر رازهای گروه های مخفی

بیوگرافی کوین ترودو افشاگر رازهای گروه های مخفی، کارآفرین و ثروتمند، نویسنده آمریکایی، برگزارکننده دوره های آموزشی و موفقیت، را از کتاب صوتی بخوانید و با زندگی نامه او بیشتر آشنا شوید.

کوین ترودو یا کوین مارک ترودو از جمله شخصیت های محبوبی است که سمینارها و دوره های مختلفی را برگزار کرده تا قوانین موفقیت و رازهای گروه های مخفی را با افراد عادی جامعه به اشتراک بگذارد و آن ها را از این رازها باخبر کند. این کار کوین ترودو با مخالفت های شدید روبرو شد به صورتی که او را به زندان انداختن و حاضر نیستند این رازهای به دست مردم عادی جامعه برسه.

خواندن زندگی نامه افراد موفق به شما کمک خواهد کرد تا با رازها و باورهای این افراد بیشتر آشنا شوید و سریع تر به اهداف خود دست پیدا کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر با بیوگرافی کوین ترودو، کار آفرین و نویسنده موفق آمریکایی بیشتر آشنا شوید.

دوران کودکی و جوانی کوین ترودو

کوین در ۶ فوریه سال ۱۹۶۳ در شهر لین واقع در ماساچوست آمریکا و در یک خانواده فقیر دیده به جهان گشود. پدر کوین رابرت ترودو جوشکار بود و در یک مغازه جوشکاری کوچک مایحتاج و خرج خانواده را تامین می کرد و مادرش ماری ترودو خانه دار بود. کویین ترودو بسیار باهوش بود و به درس و مدرسه علاقه شدید داشت. همچنین همیشه جز شاگردهای زرنگ و موفق مدرسه به شمار می آمد و توانسته بود موفقیت های چشمگیری را به دست آورد.

پس از اتمام دبیرستان در سن ۱۷ سالگی کار خود را با خرید و فروش خودروهای دست دوم آغاز کرد. سپس در سال ۱۹۹۳ برای کسب درآمد و ثروت بیشتر وارد نت ورکینگ شد. کوین از فن بیان بسیار بالایی برخوردار بود به صورتی که می دانست با اطرافیان و مشتریان خود چگونه ارتباط برقرار کند. از این رو توسط یکی از دوستان خود وارد عرصه تلویزیون شد و برای شرکت های مختلف تیزر های تبلیغاتی را تولید و آماده می کرد. در نتیجه در مدت زمان کوتاهی کوین توانست به موفقیت چندانی در حوزه مالی دست پیدا کند.

کوین ترودو و گروه های مخفی 

در این بخش از بیوگرافی کوبن ترودو به نحوه آشنایی کوین با گروه های مخفی و اشنایی با رازهای مخفی این گروه ها می پردازیم پس همچنان با ما همراه باشید. کوین ترودو همیشه کنجکاو بود و دوست داشت که به یک شخص مهم و ثروتمند تبدیل شود. از این رو به دنبال راه های مختلفی برای ثروتمند شدن بود و کتاب های زیادی را مطالعه می کرد. تا اینکه با یک شخص که در سمینارهای خود بارها از اوی یاد کرده است اما نام او را به زبان نمی آورد، چرا که به گفته خود او قول داده است، ملاقات کرد.

آن شخص که شور و اشتیاق کوین را برای یادگیری و تغییر دید، پس تصمیم گرفت که او را با گروه های مخفی آشنا سازد. بر طبق گفته های کوین ترودو تمامی آموزش های این گروه بر اساس کتاب ها، دوره های و سمینارهایی بود که تنها در بین گروه های مخفی وجود داشت و مردم عادی از آن ها بی خبر بودند. کوین ترودو تمامی آموزش ها را به عنوان یک شاگرد یاد گرفت و کم کم موفقیت های زیادی را در حوزه های مختلفی به دست آورد. پس از مدتی برخی از افراد گروه های مخفی تصمیم گرفتند که همانند اندرو کارنگی این رازها را در اختیار مردم عادی جامعه نیز قرار دهند، اما با مخالفت های شدید زیادی روبرو شدند.

کویین تصمیم گرفت که این رازها را برای مردم عادی نیز برملا سازد تا آن ها نیز بتوانند زندگی راحتی را تجربه کنند. پس شروع به نوشتن کتاب های مختلفی در حوزه موفقیت، ثروت، سلامتی، روابط کرد و دوره های مختلفی را نیز برگزار نمود.

دوره ها و کتاب ها کوین ترودو

ترودو برای آموزش رازهای گروه های مخفی دوره ها و سمینارهای مختلفی را برگزار کرد تا مردم عادی نیز بتوانند از آن ها استفاده کنند. از جمله این دور ها می توان به دوره ” آرزوی تو دستور توست “، ” ۲۵ راز موفقیت “، ” القا به ذهن”، ” چگونه یک ماشین پولساز همیشگی بسازیم”، ” درمان های طبیعی که نمی خواهند شما بدانید ” و ” رویاهای بزرگ داشته باش ” می باشد. تمامی این دوره ها به صورت صوتی آماده شده است، چرا که علاوه بر افراد عادی، سیاستمداران و ثروتمندان زیادی در آن شرکت داشته اند که نمی خواهند دیده شوند. در تمامی این دوره ها نکته اصلی که مدام تکرار می شود این است که ” ما خالق زندگی خودمان هستیم و به تمام آرزوها و خواسته هایمان می توانیم دست پیدا کنیم، به شرطی که به این آرزوها باور و ایمان داشته باشیم “.

زندگی شخص کوین ترودو

بر طبق اطلاعات به دست آمده، کویین ترودو سه بار ازدواج کرده است و صاحب هیچ فرزندی نیست. اولین ازدواج او با Oleksandra Polozhentseva یک مهاجر اوکراینی بود که اطلاعات دقیقی در مورد او در دسترس نیست. در سال ۲۰۰۷ او با کریستین دورو که یک دانشجویی نروژی بود ازدواج کرد اما ازدواج آن ها تنها چهار ماه طول کشید و از هم جدا شدند، تا اینکه در سال ۲۰۰۸ با ناتالی ببنکو اوکراینی آشنا شد و با هم ازدواج کردن و زندگی تازه ای را آغاز نمود.

کوین ترودو در حال حاضر صاحب بیش از ۶۰ شرکت و ۳ شبکه تلویزیونی است و یکی از ثروتمندان حال حاضر در جهان می باشد. ترودو به دلیل افشای اطلاعات گروه های مخفی به ۱۰ سال زندان محکوم شد و تا  سال ۲۰۲۳ در زندان خواهد بود. البته او بیان کرده است که هیچ چیزی مانع ادامه کار او نخواهد شد و همچنان به کار خود ادامه خواهد داد.

در این مقاله شما را با بیوگرافی کوین ترودو کارآفرین، ثروتمند و نویسنده آمریکایی آشنا ساختیم. خواندن زندگی نامه افراد موفق از جمله راه هایی خواهد بود که به شما کمک می کند تا با افرادی آشنا شوید که قبلا شرایطی همانند شما را داشته اند و حالا به موفقیت های چشمگیری دست پیدا کرده اند. آشنایی با این افراد به شما کمک خواهد کرد تا بیشتر با باورهای آن ها آشنا شوید و سریع تر به موفقیت های خود دست یابید.

منبع آین مطلب

پست های مرتبط

دیدگاه خود را بنویسید

معادله ی امنیتی *