1. خانه
  2. /
  3. رپورتاژ آگهی
  4. /
  5. تیسان بهترین ورق ام...

تیسان بهترین ورق ام دی اف

ورود صنعت ام دی اف به دنیا، صنعت دکوراسیون و به کل تغییر داد. ممکن بپرسی که چطور متوجه این تغییر شدم که انقد اقرار آمیز از تغییر در دنیا صحبت می کنم. بهتون پیشنهاد می کنم تا آخرش باهام همراه باشید تا در مورد ورق ام دی اف و همچنین برند تیسان باهاتون صحبت کنم تا به این نتیجه برسید چرا تیسان جزو بهترین ورق ام دی اف ایرانی است. برندهای مختلفی از ورق ام دی اف در بازار هستند که ما میخوایم در مورد ام دی اف تیسان با شما صحبت کنیم.

چرا تیسان بهترین ورق ام دی اف است؟

برچسب به بهترین علاوه بر این که بار معنایی بالایی داره، مسئولیت به سزایی هم به دنباش داره

به بیانی دیگه هر بهترینی هزارتا گزینه داشته و از فیلترهایی رد شده تا جزو بهترینا قرار گرفته.

پروژه تاسیس این شرکت پرآوازه از سال ۱۳۸۸ کلید خورد و پس از تحقیقات بسیار و با بهره گیری از تجارب و سوابق مصرف کنندگان فعالیتش رو شروع کرد.

فعالیت این شرکت در رابطه با محصولات ام دی اف و نئوپان ملامینه می‌باشد. حالا میرسیم به سوال خودمون

که چرا شرکت تیسان بهترین و با کیفیت ترین ورق ام دی اف رو داره ؟ باید بگیم که تیسان چوب ایرانیان با استفاده از تکنولوژی های مدرن و دقیق توسط متخصصین مجرب توانسته است نیاز مصرف کنندگان خود را برآورده نماید.

مزایا ام دی اف تیسان

شرکت تیسان از مزایا بسیاری برخوردار است، یکی از این مزایا واردات سنگ کورین می باشد. با توجه به محدودیت و تولید این سنگ متخصصین ما در سال ۱۳۹۸ موفق شدند خط تولید سنگ کورین را افتتاح نمایند.

تیسان چوب ایرانیان این امکان و به متقاضیان داده است که دقیقا متناسب با سلیقه خودشون ورق و انتخاب کنن به بیانی دیگه باید بگم که تیسان برای همه ی سلایق بوده و بسیار با کیفیت است.

این شرکت پرآوازه به همکاران محترم و صنعتگران در این حرفه نوید می ده که محصولات مرغوب و بسیار متنوعی را به بهترین

شکل جایگزین کالاهای وارداتی خواهد نمود.

برای ساخت ام دی اف، نسبت به ام دی اف و نئوپان میزان گرما و پرس بیشتری مورد نیاز است، اما در عوض معمولا نیازی به مواد چسبی وجود ندارد. ام دی اف ها معمولا مقاومت بالایی دارند، اما تولید آن‌ها می‌تواند با قیمت بالا تمام شود.

بهترین مارک ام دی اف ایرانی چیست؟

در حال حاضر تیسان جزو بهترین مارک ام دی اف ایرانی به حساب میاد، چون در کار پیچ خورش بسیار عالی بوده و همچنین به مرور زمان تاب بر نمیداره. از همه مهم تر اینه که جنس روکش آن خام است. ورق ام دی اف تیسان بسیار عالی و مقرون به صرفه است

همانطور که گفتیم تیسان بهترین ام دی اف ایرانی است که بسیار مورد استفاده صنعت کابینت سازی و دکوراسیون داخلی ایران است. شرکت موفق تیسان روازنه ۴۰۰۰ ورق ام دی اف نئوپان در سایز ( ۱۸۳* ۳۶۶) تولید می کند.

تمامی نکاتی که گفته شد دلیل بر بهترین بودن مارک تیسان در بین انواع ورق های ام دی اف ایرانی می باشد.

دیدگاه خود را بنویسید

معادله ی امنیتی *